Job 3 van 3


Report this listing

Solliciteren



Consulent - kantoor Hoogstraten


Functie

Als consulent ben je de vaste contactpersoon van onze thuishulpen en klanten.
Je doet sollicitatiegesprekken, aanwervingen, uurroosters, klantenbezoeken, evaluatiegesprekken,… Voor onze thuishulpen ga jij door het vuur , je staat hen bij met raad en daad .
Samen met Liesbet, Loredana en Joke (drie toppers!) vorm jij het ‘Dream Team’ in Hoogstraten.

Op jouw lijf geschreven?

  • Je bent een krak in planningen/uurroosters opmaken (en vindt het niet erg dat er last minute iets wijzigt, waardoor je alles weer moet herbekijken) .
  • Mailen, bellen, Whatsappen is allemaal geen probleem voor jou (en op drukke momenten soms zelfs allemaal tegelijk) .
  • Ai, er is een probleem. En jij zoekt meteen naar een oplossing, ook al moet je hemel en aarde bewegen? Jou hebben we nodig!
  • Zijn deze eigenschappen je op het lijf geschreven? Enthousiast, geëngageerd, flexibel en empathisch. Ja? Allright!
  • Je bent én zeer sociaal én hebt een commerciële drive (we zijn maar een beetje veeleisend hoor).
  • Kan jij Pools of Roemeens? Geen must, maar wel een plus!
  • Je hebt een bachelordiploma (of een masterdiploma, of al zoveel ervaring dat dat diploma overbodig is) .

Jouw profiel

Wij zoeken sterke profielen, met een engagement om Dienstenthuis verder uit te bouwen. De begrippen werkplezier, goesting en oprechte waardering zijn voor jou van groot belang.

  • Dossiers van vacatures beheren (inschrijving, opvolging van de vervulling, ...)
  • Collectieve acties rond opleiding, tewerkstelling, vergoeding, … uitwerken en leiden
  • Klanten onthalen en informeren (tewerkstellingsmaatregelen, vergoeding, opleidingsmogelijkheden, ...)
  • De klant begeleiden bij de te ondernemen stappen
    De acties opvolgen en een voortgangstraject voorstellen
  • Noden en verwachtingen van de klant-werkgever identificeren (aanwerving, competentiebeheer, opleiding, ... )
    De samenwerkingsmodaliteiten bepalen
  • Uitzendpersoneel ter beschikking stellen en opvolgen, in samenwerking met de werkgevers
  • Aanvraagdossiers samenstellen voor financiële hulp, opleiding, ...
  • De vraag identificeren en de noden van de klant analyseren (promotie, opleiding, integratie, ...)
  • Dossiers van werkzoekenden beheren
  • Samen het individuele project bepalen (tewerkstelling, bedrijfsoprichting, opleiding, ...)
    Acties voorstellen (infosessies, werkaanbiedingen, ...)
  • Actieplannen uitwerken en opstarten
    De resultaten evalueren
  • Vakdocumentatie bijwerken (wijzigingen in reglementering, plaatsen waar men terecht kan, ...) en ter beschikking stellen van het publiek

Aanbod

  • Een gevarieerde job met veel autonomie: check!
  • Een tof bedrijf met positieve vibes en fantastische collega’s: check! Aandacht voor een goede ‘work-life’ balans: check!
  • Een deeltijdse tewerkstelling is ook mogelijk.
  • Een mooi loonpakket met extralegale voordelen: check!

Solliciteren

Miete Thys
0476 44 22 37
sollicitatie@dienstenthuis.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht